Quandu cercate un fabbricante per pruduce una parte, cercate una serie di cose: costu, qualità, timing, ecc. Unu di i fattori più impurtanti chì avete bisognu à suddisfà hè a precisione, è ghjustamente - se ricevi parti fora di tolleranza o di qualità inferiore, u vostru pruduttu finitu pò ùn funziunà currettamente o puderebbe falla inaspettatamente.

Bracalente Manufacturing Group (BMG) hè un fornitore di soluzioni di fabricazione cunnisciutu in u mondu sanu per u nostru impegnu à a qualità è a precisione.

Multi-Mandrinu vs Machining CNC

Una grande parte di e nostre capacità hè cumposta da e nostre offerte di girata CNC.

A rivoluzione CNC automatizata hè, in core, un prucessu di ritornu. U materiale di travagliu hè giratu longu à u so assi longitudinale à un ritmu elevatu di velocità mentre l'attrezzi di tagliu rotanti stazziunali è non rotanti in una varietà di forme è forme sò aduprati per rimuovere u materiale, dendu in fine parti cumpletate. A tornitura CNC hè un'operazione di lavorazione assai versatile chì hè capace di eseguisce un numeru numeru di funzioni di taglio diverse.

Unu di i pochi aspetti negativi per a giratura CNC hè chì hà un tempu di inattività relativamente altu, a quantità di tempu chì ùn sò micca eseguite azzioni di taglio. U tempu passatu per cambià l'utensili di taglio, riallineare e teste di l'utensili da taglio, è alimentà u stock di bar hè tuttu cunsideratu cum'è tempu inattivu. Questu hè induve l'usinamentu multi-mandrino diventa impurtante.

Una macchina multi-fuse, cunnisciuta ancu cum'è una macchina per girà multi-assi, hè esattamente ciò chì significa u nome: una macchina per tornitura CNC cun più fusi. Ogni fusu - nurmalmente numeratu 4, 5, 6, o 8 per macchina - pò esse dotatu di un attrezzu à diapositiva trasversale, di un attrezzu à diapositiva finale, o di i dui. Mentre u mandrinu gira, l'utensile o l'utensili in ogni stazione svolgenu e so funzioni un passu à a volta, resultendu in un flussu costante di parti cumplette.

A parte di riduce drasticamente u tempu d'inattività in u prucessu di girata, l'usinamentu multi-mandrinu porta una serie di vantaggi. Parechji di elli derivenu da l'avventu di l'usinatura CNC multi-mandrinu, à u cuntrariu di l'usinamentu multi-mandrinu à camma.

L'operazioni di tagliu chì sò simili o cumplementari tra di elle ponu esse raggruppate in una sola stazione, aumentendu l'efficienza è a precisione. A velocità di alimentazione pò esse cuntrullata di precisione è e velocità di rotazione di u mandrinu ponu esse programmate per stazione, chì permettenu velocità per abbinà l'operazione di tagliu per aumentà l'efficienza di efficacia di ogni prucessu.

Lavorazione Multi-Fusione in BMG

Per amparà di più nantu à l'operazioni di lavorazione CNC multi-fusi chì BMG offre in i so stabilimenti di fabricazione, situati in Trumbauersville, PA, cuntattu BMG oghje.