Bracalente Manufacturing Group (BMG) hè un fornitore di soluzioni di fabbricazione ricunnisciutu à livellu mundiale chì offre una gamma completa di capacità di lavorazione.

Avemu custruitu a nostra reputazione eccezziunale cù una dedica ininterrotta à ottene a più alta qualità è precisione in tuttu ciò chì femu - era u nostru scopu quandu eramu stati fundati in u 1950, è ferma sempre u nostru scopu oghje. Ci rendemu responsabili per ogni parte chì lascia e nostre strutture è circhemu costantemente modi per migliurà.

Unu di sti miglioramenti hè statu u nostru impegnu à aduttà tecnulugia di punta, cumprese l'attrezzatura d'avanguardia chì ci permette di offre servizii di fresatura CNC.

Fresatura CNC à BMG

Sia in u nostru stabilimentu di fabricazione di 80,000 piedi quadrati sia in sede in Trumbauersville, PA è in u nostru stabilimentu di lavorazione di 45,000 piedi quadrati in Suzhou, in Cina, BMG mantene una serie di attrezzature di fresatura CNC chì ci permettenu di furnisce un gran numeru di servizii di fresatura CNC.

In i nostri stabilimenti moderni, tramindui certificati ISO 9001: 2008, operemu attrezzature di fresatura CNC fabbricate da capi di l'industria cum'è Makino, OKK, Hyundai, Haas, è ancu di più. Inoltre, a nostra facilità USA hè registrata ITAR.

Sott'a u Turchinu

U fragnu hè un prucessu di tagliu, derivatu da u filamentu rotariu, chì hè natu durante i primi 1800s. Eli Whitney, inventore di u gin di cuttone, era uriginale creditu cum'è l'inventore di a prima vera fresatrice ma, à partesi da l'anni 1950, sta rivendicazione hè stata sott'à u focu per una pussibile imprecisione.

Indipendentemente da quellu chì l'hà inventatu prima, u prucessu standard di macinatura ferma u listessu: Un pezzu hè manuvratu longu à dui assi nantu à un pianu chì hè perpendiculare à un uttellu di tagliu rotativu. Quandu hè calatu versu u pezzu di travagliu, u strumentu di tagliu elimina u materiale da a so superficie. Tutti i fresati, malgradu variazioni di cunfigurazione è scopu specializatu, operanu longu sti principii di basa.

A fresatura pò esse separata in dui prucessi primari separati: fresatura facciale è fresatura periferica. In fresatura facciale, l'utensile di taglio hè orientatu perpendicularmente à u pezzu da lavorà in modo chì a faccia, u puntu, o u bordu frontale di l'utensile faci u tagliu. In a fresatura periferica, i lati o a circonferenza di l'utensile sò aduprati per taglià, ciò chì hè particularmente utile per fresà slot profondi, denti di ingranaggi, è altre caratteristiche di parte.

Sapè ne di più

Per amparà di più nantu à i nostri spaziosi servizii di fresatura CNC, dumandà un preventivu, o discute u vostru prossimu prughjettu, cuntattu Bracalente Manufacturing Group oghje.